Kendi Sahamızda Yenildik !

Uzuuuuuuuuuuunca bir zamandır isyan etmiyorduk dikkat ettiyseniz.Etmişsinizdir emişsinizdir,kandıramazsınız bizi.İş-güç-enerji:) derken epey bi zaman geçti.

Laf kalabalığı yapmayayım ve sadede geleyim.Efenim biz takım olarak yıllardır hep defansa önem veriyorduk,yani savunmadaydık.Neden ? Cevap basit:gol yememek için.Diyeceksiniz hep defans hep defans nereye kadar bu maç bitmez valla.Atağa geçmek için doğru zamanı bekleyecektik.Doğru olduğunu düşündüğümüz bi anda bi kontra atak yaptık ve inanabilyor musunuz? Gol yedik.Evet evet gol yedik.Şimdi yapılır mı bu bize,hoca ofsayt var desek nafile.Olan oldu.Pişman değiliz ama artık daha dikkatli olacağız ve maç bitmeden skoru eşitleyeceğiz.

(Futbolu,izlemeyi ve tartışmayı hiç sevmem ama gördünüz futbol terimlerini kullanarak nası derdimi anlattım.Helal olsun bana,helal olsun ona,helal olsun size.Yoksa futbola olan ilgimi bilincimin en altlarına bir yerlere attım da şimdi sıkışınca birden gün yüzüne çıktı.İster misiniz yakın zamanda TV’lerde futbol yorumcusu olarak boy göstereyim.Altta izleyeceğiniz video da tüm trbünlere gitsin.Aslında Kayahan’ın Esmer Günler şarkısını aradım hiç bir video sitesinde yok.Ajdar var o yok.Tutmayın beni şimdi ben buna da isyan ederim valla)

~ tarafından isyankar Temmuz 18, 2007.

 
