İzle,İzlet !

Herkesin adına bi şekilde aşina olduğu bir filmden bahsedecem. (itiraf edeyim benim de sadece adını bildiğim bi film kendisi,belki küçücük minicik bi çocukken izlemişimdir) Bu ecnebi fiilminin adı “Geceyarısı Expresi” hatırladınız de mi? Normalde benim bu satırları yazmak yerine oturup KePeSeSe belasına harıl gürül çalışmam lazım ama çalışmıyorum nedense.Dün gece de ders çalışmak yerine oturdum sabaha kadar makina adlı programı izledim. (iyi halt etmişim de mi) Neyse konu benim tembelliğim deil.Bu programa konuk olan olan bi abimiz (Alinur Velidedeoğlu bu abimizin adı) bahsettiğim filmle ilgili bazı açıklamalarda bulundu ve gerçekleri duyurabilmek için neler yaptığını anlattı.Filme konu olan elemanla yaptığı röportajı (ki bu röportaj filmin aslında gerçekleri anlatmadığının bir belgesi) büyük TV kanallarına göndermiş ama ilgilenmemişler (çünkü işlerine gelmedi tosbağaların) ,bu abimiz de olayı internet yolu ile dünyaya duyurmak istiyor ve bu röportajın videosu youtube bünyesinde barındırılıyor.Programda Türk internet kullanıcılarının bu videonun ratingini arttırması için tıklamaları istendi.Ancak böylelikle youtubeun anasayfasında görünecek ve ecnebilerin hibneliklerinin boyutları gözler önüne serilecek.Şimdi biz de bu videoları naçizane blogumuza taşımaya karar verdik,katkıda bulunabilirsek ne mutlu bize.Buyrun lütfen izleyin,izletin…

(film Türkleri olduğundan farklı gösteriyor bizi dünyaya yanlış tanıtıyor.Gerçi adamlar da amma saf ne duysalar inanıyorlar kazmalar.Biz de birsürü Amerikan filmi izledik hepsinde de Amerikalılar kahraman,iyilik sever,hoş insanlardı yani biz buna inanmalı mıyız? Yok canım adamların alayı fıss.tongue.pnga.gifBu videolara youtubedan arama alanına;Alinur,express,midnight,Velidedeoğlu,Allen,Parker,Oliver gibi etiketlerden birini veya birkaçını yazarsanız ulaşabilirsiniz.Türkçe altyazılı ve altyazısız modelleri var.)

~ tarafından isyankar Şubat 18, 2007.

 
