Lüzumsuz Bir Gün

Bir yılı oluşturan 365 gün içerisindeki en lüzumsuz günlerden birisi bugün.Neredeyse bir hafta önceden hazırlıklar başladı.Bakkal,manav,
balıkçı,terzi,fırıncı,eczacı,kuyumcu,kömürcü(abarttık mı ki);herkes bugüne hazırlanıyor.Televizyonlrda reklamlar dönmeye başladı; “Beni şu kadarcık sevsen biliyorsun di mi aşkım” şeklinde ve buna benzer envaii çeşitte reklam.Öfffff sıkıldık yaavv ne günmüş beee!!!Kutlanmazsa olur mu? Aaa çook ayıp yoksa siz kazma mısınız? Neden kutlamıyorsunuz bu güzel günü? Muhteremin biri (Aziz Valentine olur kendisi) bi güzellik yapmış,imparatordan gizli hormonları coşmuş gençleri evlendirmiş,sonra imparator durumu ayıkmış demiş ki ” lan sanane milletin uçkurundan ” ve Aziz’i idam ettirmş.Kendisini saygıyla anıyoruz lakin niye gözümüze sokuyorsunuz yaavv,niye özeniyoruz millete.Tamam ben gıcığım bu dalgaya,almıyorum lan hediye-mediye derim ama benim gibi sevgilisine söz geçiremeyecek adamlar da var onları düşünün.Şimdi heryerde sevgililer günü uyarıcıları,adam da bişey almazsa Allah muhafaza hatunun dilinden kurtulamaz sonra.Ne gerenk var şimdi bu tatsızlığa. “Aşkım,canım,cicim,kelebeğim sen benim balımsın ama alamadım hediye idare et.”Kabul eder mi hatun.
Germeyin milleti kardeşim,bırakın bu özenti hareketleri.Gidin batının ilmine,fenine tongue.png6.gif özenin.

~ tarafından isyankar Şubat 14, 2007.

 
