64’lük nineden intihar komandosu olur mu?

Önce şuna karar vermek lazım.İnsan neden intihar komandosu olur? Çaresizlikten mi? Akılsızlıktan mı? “Ne olursa olsun insanın kendi canına kıyması kabul edilemez.”diyoruz. Doğru da.Ama bi an kendimizi o insanların yerine koyalım (bi empatidir gidiyoruz, hayırlısı olsun) Arkasındaki abisine güvenen yaramaz bi velet ortada.Kafasına eseni yapıyor.Kırıyor,döküyor.Kimse de ne yapıyorsun lan sıpa (eşşek yavrusudur manası, gerçi eşeklere de hakaret etmiş olduk) diyemiyor.Durum böyle olunca da “öl yada öldür” den başka bişey kalmıyor. Şunu da belirteyim unutmadan; bunları yazarken ki amacım bu nineyi ve diğer intiharcıları gözünüzde kahrama göstermek, yada onlara sempati duymanızı sağlamak değil.Ama en azından anlamamızı, anlamanızı sağlamak.

israil-filistin.jpg
İsrailli Çocuk:
Babam dedi ki, Siz Arablar şeytansınız, teröristsiniz, hayvansınız!!Filistinli Çocuk, Babam bana hiç bir şey demedi, sizinkiler Öldürmüş!!

Üstteki karikatür yeryerde var neredeyse, bi ben eklememiştim, ben de ekledim sonunda.Neyse dönelim biz konumuza;
İnsanlar uluslararası zart-zurt (hukuk falan diyor kimileri)tan, insan haklarından bahsediyor. Hadii beeee! Burhan’ın dediği gibi “palavrööö, palavröööö hepsii palavrööö!!!” Bu zamanda kimin kime dişi geçerse.Bi devletin çıkarı varsa ne hukuk tanıyor ne insan hakları. Çıkıp televizyonlarda ahkam kesme ile hiçbişey düzelmiyor. (Ben bu satıları yazınca da düzelmeyecek biliyorum, zaten amacımı burda belirtmiştim.)
Durum bundan ibaret Allah o şerefsizlerin şerrinden bütün müslümanları, bütün insanları korusun ve de zulüm altında olanlara yardım etsin. (burda aaamiinn dememiz gerekiyor) son olarak manidar bi karitür daha ekleyeyim.
nooooooooooo.jpg
Benzeri biçok karikatürü de burda bulabilirsiniz.

~ tarafından isyankar Kasım 24, 2006.

 
